Nieuwe start voor de digitalisering van de lokale overheid: Katern 38 van het CIBG is verschenen!
“Hoe moeten we de burger centraal stellen in de activiteiten van de lokale overheid?” Deze vraag wordt uitgebreid behandeld met een programma in
Katern 38 van het CIBG!
Het doel van deze nieuwe publicatie is om haalbare oplossingen voor te stellen die de lokale overheid kan ondersteunen bij de digitalisering van hun diensten, waarbij transparantie en de kwaliteit van de openbare dienstverlening gegarandeerd worden.
In het katern worden onder meer de verwachtingen van het publiek besproken met betrekking tot een digitaliseringsproces op basis van hun behoeften, een stand van zaken en de uitdagingen die de digitalisering van de Brusselse lokale overheid met zich meebrengt, en een geïntegreerde aanpak voor het aanhouden van de digitalisering van de lokale overheid.
Het CIBG is de voorkeurspartner van de lokale overheid van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest en verbindt er zich in deze hoedanigheid toe kwalitatieve, federatieve oplossingen te ontwikkelen die beantwoorden aan hun behoeften en die van de Brusselaars.